15.7.11

celine 2012 love

It's 3.13 at night and i should go sleep but "i can't help it" (i love this expression i've recently learnt from my californian!), i can't help publishing this few pictures i've just fell in love doing my post to my current job, BYsedius's blog. It's Celine new resort collection for next 2012.






I don't really know which one i love more.

Just dreaming to be able to wear some of these pieces some day...

Time to real dreaming!!

GOOD NIGHT! ***


Such a beautiful song...

Love (a real one too), 
Idoia.

2 comments:

  1. La verdad es que tiene un estilo muy muy depurado, yo me quedo con el blanco que no soy tan atrevida para los otros!!!
    Pues pensé que andabas totalmente desvinculada de BySedius!!!
    Espero que todo te vaya bien!
    Un abrazo.

    ReplyDelete
  2. Sí, sí, ya no estoy en Bysedius!!!

    Ahora estoy de ejecutiva de cuentas en una agencia de publi & comunicacion en Les Corts (llevamos las webs de Bimba&Lola y Custo!)

    Esta colección la pesqué no sé donde y la verdad es que es súper chula!

    Un beso grande!

    PD: me hace mucha gracias ver la imagen de los zapatos de Dreivip! ;)

    ReplyDelete